Youtube Ne Zaman Açılacak?

Birçoklarının ekmek kapısı kapandı, birçoklarının eliniden oyuncağı alındı..kimileri çok sinirlendi, kimileri engelleri haklı buldu.Fakat nihayetinde sorun çözüldü ve herkes kaldığı yerden devam ediyor.Konuyla ilgili yorum yapmak stemiyorum ama aklıma gelenleri demekten de kendimi alıkoyamıyorum.İnanın o kadar acele karar veriyoruz ve birden parlıyoruz ki, bazen ağzımızdan ne cıktıgını bilmiyoruz.Sitede yazılan YouTube kapandı haberlerine gelen yorumların arasından o kadar çok engelledigim ve sildigim oldu ki...Ne çok küfürler edildi.Ne çok hakaretler yapıldı.Bunlara ne gerek vardı bilmiyorum.Sonuç olarak her şey kaldıgı yerden devam edecek ve edecektir de.


Benim en büyük dileğim bu tür çirkince ve ahlaksızca yapılan videoların artık son bulması. O kadar çok kişi mutlu olmuştur ki YouTube'un engellenmesine.Hatta videoyu koyan kötü niyetli kişi ya da kişileri düşünemiyorum. Herhalde kurulmuşlardır koltuklarına kıs kıs gülüyorlardır. Dilerim bundan sonra, böyle bir kriz yaşanmamasın ve bu tür videoların sonu olmaycagı için gerekli mevkilerle gereken iletişim sağlansın.

Resimli Anlatım İçin Tıklayınız:
Dns Ayarları Nasıl Değiştirilir-Resimli Anlatım-

70 Yorum:

Cenk dedi ki...

İsterse hiç açılmasın önemli değil. İnternet youtube demek değil.

Adsız dedi ki...

arkadasa sonuna kadar katılılıyorum!!!

sahbaz dedi ki...

iyi her zaman boyle bi video ciktiginda youtubea kapansin ozaman ne malum bidaha olmayacagi ben anlamiyorum kardesim hackerı var bilmemnesi var miti var bulun yapani internet uzerinden baskalarinin bari oızgurlugunu elinden almayin kapandi cozuldumu yani olay simdi komik seyler bunlar bu isler boyle olmaz ataturk boyle korunmaz yapani veya yapanlari bulmadanda bu is cozulmez...

Adsız dedi ki...

eskiden YOUTUBE mı vardı.Benım orda videolarım var ama umrumda değil.Atatürk'e yapılan hakeretın yanında bu bıle az....

SAVCILI dedi ki...

bırakın kardesım ne YouTube'muymus bizim önderimiz bize bu ulkede serbest bagımsız dolasma ozgurlugunu saglayan mubarek ınsana boyle bısı yapılması tabı kı cezasız kalmaz benımde var ıkı tane vıdeo ama hıc onemlı degıl ısterse yansın Turkıyenın basındakı adamlar bu ıslerle ılgılenmıyokı varsa yoksa oy bılmem ne... kardesım acın gozunuzude bı bakın cıkarın artık su at gozluklerını

Adsız dedi ki...

sıze katılmıyorum turkıyenın 100 de 90 youtubeyı ızler bende vıdeo ekledım bence youtube sart ıdtedıgımız sarkıyı hemen bulabılıyoruz hem okadar hakaret ıceren okatar sıde varken bula bula youtubeyımı buldular ataturk u oven okatar vıdeo var kıdıpde madalya veya odul verdilermı yo

Adsız dedi ki...

bu kaçıncı oldu yeter diyemedik açılsın diyoruz kızıyoruz kapatanlara ama ulu önderimize yapılan edepsizligin sonu yok açılsada girmek istemiyorum

Adsız dedi ki...

atatürkü seviyorum bu youtubenin kapatılması iyi oldu hem çocuk için hem bizim allah atatürke o sözü söyleyeni kahretsin

Adsız dedi ki...

Burada önemli olan şey yasaklanan sitenin youtube olması değil bizlerin yasaklamayı en doğru çözüm yolu olarak görmemiz!Zaten İran da aynı şeyi düşünüyor ya başka sözüm yok!

sinister_witch dedi ki...

ben youtube nin açılmasına okadar sevindim ki anlatamam...
tamam atatürk e yapılan yanlış tüm türkiye cumhuriyetine yapılmıştır fakat youtube nin hiç kabahati yok çünkü milyonlarca video var hepsini teker teker kontrol etmeye kalkarlarsa battılar zaten...ayrıcayoutube bence işi bilene zararlı yerlere girmeyenlere gayet faydalı bir site ... mesela ben bir öğrenciyim ve geçen gün müzik öğretmenim ödev verdi ve ben onu gerçekten youtube den buldum...100 aldıysam eğer bu o engellenen site sayesindedir ...
bu arada youtube internet değil diyenler bu ülkede sadece siz yoksunuz bunuda düşünün.o siteden kimler nekadar faydalanıyor. eeeeee kullanmasını bilene kardeşim bilmeyenlerde burda ......._?!!! neyse !!! youtube nin kapatılmasını isteyenler yakacağınız kınayı başka bir zamana saklayın ve şansınıza küsün :D he he he!!!

Adsız dedi ki...

Youtube gibi büyük bir paylaşım sitesini kapatmak bence çok mantıksızca Bunun yerine site yöneticilerini uyarabilirler yöneticilerde illaki siler o tür bir videoyu sitesinin kapanmaması için bu işler mahkemelere dökülmeden site editörlerine duyurulsa daha iyi olur ayrıca bu konu hakkında bilgilerini paylaşan herkezede ayrıca tşk kalın sağlıcaklar by

Adsız dedi ki...

herkese hak veriyorum ama daha öncede bu tür olaylar yaşandı youtubeda kötü videolar olmasına karşı ulu önderimiz öven o kadar çok video var ki ve insanlar youtubedan para kazanıyor o hackerleri bi bulsam mezarlarını kendim yapacağım ayrıca hafta sonlarıda tek eğlencem youtube'du şimdi oda gitti ama gerken neyse o yapıldı açılmasını umutla bekliyorum

ali dedi ki...

ya kardeşim bu youtubun kapatılmasına sebe olanların allah belasını versin ulu önder ATATÜRKE bu yapılırmı kardeşim ya onlar yapıyo anasını satam celebetini biz cekiyoz bu ne ya üff

Adsız dedi ki...

bence de kapatılmamalı.

Adsız dedi ki...

Atatük ü tabi ki sevıyoruz ama youtube nin de kapatılmasını istemıyoruz...

Adsız dedi ki...

neden acılmıyo zaten bizde youtube a meraklı değiliz missss gibi pikniktube warrrrr.war ama youtube baskaaaaaaaaaaaaaaaaa.........

doguskerem dedi ki...

arkadaşlar tamam bir şerefsiz bunu yaptı ama bizim suçumuz ne? bizim izlememizi neden kısıtlıyorlar.kim gönderdiyse IP numarasından bulsunlar taksim meydanında sallandırsınlar.Web sitemde video yayınlarım durdu:( çabuk açılsın yaaaa:(((

doguskerem dedi ki...

you tube işine bile hükümeti sokan ahmaklar var burda yaaaa:)))) valla çok güldüm. kafasına kuş pislese hükümetten bilecek bak salağa bak:))))

Adsız dedi ki...

Cumhuriyetimize ve Atatürk'e yapılan hakaret yeni youtube vidyolarında mı yoksa önceden hakaret emiş olanların başa geçmesinde mi sizce suç kimde bizlerde mi yoksa vidyoyu koyanlarda mı ?

Hakan Gürbüz dedi ki...

arkadasım sıten cok gusel olmus oncelıkle gercekten temana bayıldım nereden aldıysan bılmek ısterım

Adsız dedi ki...

ya ne kadar saçmalık youtube kapatıp iyi etmiş ler ağıza alınmayacak laflar saöylüyor bizim gençleeimiz ahlak dışı şeyler bunlar yapılmaz arkadaşlar çom çok çok iyi olmuş internet youtube demek değil aradığınızda heer şeyi bulursunuz...!!!

kadir dedi ki...

selam bn kadir herkimse bu pislikleri youtubeye koyanı kınıyorum bu tür şeylerin sonu yok

Adsız dedi ki...

youtube lütfen açılsın yapılan saygısızlıklara başka çözüm yolları bulunsun binlerce faydalı şeylere bakıyoruz hem kendimiz hemde başkalarına faydalı olabiliyoruz youtube sayesinde olumlu kullanan için gayet faydalı lütfen açlısın ne zaman açılacağı ile ilgili bir fikri olan varsa cevap yazsın lütfeeeeeeeeeen.

Adsız dedi ki...

allah allah inekler ne yapmısss yaaaaaaaaaaa aman iç açmaın böle kalsın

Adsız dedi ki...

son yorum u yazan arkadasa sonuna kadar katılıyorum.bu arada da tesekkür etmeyide ihmal etmıyorum.teşekkürler arkadasım..

Adsız dedi ki...

internet youtube diil ama... açılması gerek ben onu özledim:)))

Adsız dedi ki...

ya neden düzgün seyler yazmıyosunuz?kapatılmışsa kapatılmıştır.sonsuza dek kapalı kalmayacak yaa.lütfen terbiyemizi takınıpta yazalım yorumları olur mu?

Adsız dedi ki...

arkadasLAr yabancıLarın yaptıkLarıyLa ılgılencegınıze bızmde www.pikniktube.com umuz vaR.Demi ama burayada bakın tmm belkı youtube yerını tutmaz ama buda bir türk sıtesı sonucta.

Adsız dedi ki...

yapılanlara farklı çözümler aranmalı kapatılmamamlı ileriye gidilmeli dönülmememli

Adsız dedi ki...

ya tamam hepiniz haklısınız ama çok uzun sürdü açılsın artık youtube den başka hiç bir yerde normal bişe izlenmiyo ki açılsın artık yani yeter........

hüseyin dedi ki...

siz neden youtubeyle ugraşıyorsunuz neden başka işlerle ugraşmıyorsunuz millet teröröle mucadele ediyor ama siz youtubeyle ugraşıyorsunuz ha eyer kapatmak istiyorsanız kötü videoları kapatın lütfen youtubey le ugraşmayın gidin şehitleremisiz ayilelerine yardım edin nolur lütfen youtubeye emek vercenise onlara verin daha faydalı gelir yazan hüseyin demir izmir alsancak

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar tamam kendini bilmezini biri birşeyler yapmış çok şeylerde yapıyorlar sadece Atatürke değil değer verdiğimiz bir çok şeye hakaret var ancak duyarlı kişiler tepkilerini o kişilere layıkıyla göstermişler. kapatmak çağ dışı bence, bu sadece Türkiyenin bulunduğu coğrafyaya has bir uygulama. insanların değerlerine hakaret edenleri lanetliyor, sorunu bu yolla halletmek isteyenleri kınıyorum

Adsız dedi ki...

acılsa iyi olur cünkü lost dahil bütün diziler youtubenin veri tabanında ve bu diziler başka bir sitede yok birkaç densiz yüzünden sitenin komple erişime kapatılması yanlış

Adsız dedi ki...

eğer kapalı kalacaksa ödediğimiz aıdattan düşme olması lazım çünkü internet komple bir erişim bir kısmı kapatılamaz

Adsız dedi ki...

Atamıza yapıLan hakaretLer iğrenç bunLarı yapanda neyin peşinde oLdugunu biLe biLmiyor ama böyLe birşey oLdugunda yapıLması gereken şey sitenin kapatıLması değiL..başka bir çözüm buLunmaLı çünkü bu tip sorunLar yaşanmaya devam eder böyLe dengesizLer oLdukça..

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar yapmayın allah aşkına atatürke hakaret varmışta kapatılmış böyle düşünürsek bu youtube hiç açılmaz.şerefsizin biri çıkar dur şu türklerin youtubesini gene kapattırıyım der koayr kötü bi video.ne yani biz şimdi atatürkü korumuş mu oluyoruz çözüm bu mu ?bunun cezasını biz değil videoyu koyanlar çekmeli bence başka bi çözüm bulunmalı.videoyu koyan banlanmalı youtube yetkililerince.ya da kim koyuyosa gidip bulalım sülalesini ... izin vermemeliyiz bi kaç şerefsizin milyonlarca insanla dalga geçmesine.

ecem dedi ki...

ohhhhhh canıma degsin iiki kapıolar bu youtubeyi kapıyanların ellerine saglık bzm ATAMIZA saygısızlık edenlerin Allh bintürlü belasını versin onun gbisi bidaha asla gelmez hele böle bi gençlik oldugu sürece imkan yok böyle bişye youtube peşinde koşçaanıza gdinde okuyun boş işlerle uraşmayın vatana millete hayırlı evlatlar olmaya calışın...

Adsız dedi ki...

açın lütfen derim var ve ben bulamıyorum
müzik dersim var acil pazaertesie lütfen hadi aç

Adsız dedi ki...

slm ben almanyada yasiyorum youtbeye girebiliyorum fakat bence türkiyediklere büyük haksizlik bu bu kapatma olayida sadece türkiyede oluyor gülünecek duruma geldik bir kisinin cezasini milyonca insan cekiyor sacmalik.

Adsız dedi ki...

böyle saçmalık yok ya Türkiye böyle site yapamıyo hep başka ülkeler yapıyo bizim hükümette bunları yasaklıyo inanılcak gibi değil. Youtube dünyanın en iyi sitelerinden birisi nasıl olurda bu insanları bu siteden mahrum bırakabilirler biz zaten Atamıza hakaret eden videoları izlemiyoruz ki. kapatmakla çare olmaz gittikçe irana benzemeye başladık yasaklar getirilerek. bence sitenin kapatılma nedeni erdoğanın iktidara gelmeden önce yaptığı Atamızın düşüncelerine saygısızlık yaptığı şeriatı savunduğu konuşmaların ve feytullah hocanın cumhuriyeti bölmek amacıyla yaptığı konuşmaların yayınlanmasıdır Türk milleti salak değil herşeyi biliyo Atamızın ismini kullanarak kendi ayıplarını kapatıyolar yazıklar olsun sizin gibi hükümete

Adsız dedi ki...

bence youtube kapanmasın bazen bir şarkı aradığım da bulamıyorum o şarkıyı bir tek youtubeden dinliyodum şarkı dinle diye bir şey var ama ondadA GÜZEL ŞEYLER YOK benceyoutube kapanmasınama başka yöndende ATATÜRK e YAPTIKLARINI HİÇ DOĞRU BULMUYORUM...

Adsız dedi ki...

youtube artık iyice oyuncak durumuna düştü kötü bir video çıkarsınlar anında türk telekom devbreye girip kapatıyor.artık açılsın youtube işin suyunu çıkarttılar.lütfen youtube acılsın yeter off

Adsız dedi ki...

bence youtube açılmalı çünkü biz orada aradığımızı kolayca buluyoruzz biliyorum yüklenenler bi türk insanının hoşuna gidecek şeyler deil.bu siteye giren herkesi de bazı kendini bilmezlerin yüklediği şeyler için suçlayamayız bunun da göz önünde bulunması gerekir böyle siteleri neden türkiye açamıyoda biz hep başka ülkelerin açtıklarından yararlanıyoruz artık bizim de bi şeyler yapmamızın zamanı böyle youtube nin açılmasını bekleyerek olmuyo eğer yürkiyeden böyle bişey çıkmazsa çıkacağada benzemiyo youtube açılsın......

Adsız dedi ki...

youtubenin kapanmasını istemiyorum ekmek kapım orası benim lütfen burdan yetkililere sesleniyorum acele acın şu siteyi olmuyor böle

Adsız dedi ki...

arkadaşlar youtube kapanıyor ama başka yabancı ülkeler o saygısız videoları görüyorlar bu bir çözüm değildir bence.Çünkü diğer ülkeler görüyor ve biz görmüyoruz.

Adsız dedi ki...

Elbette Atatürk ve tarih sahnesine çıktığımızdan bu yana bütün türk büyükleri bizim için kutsaldır, bu zatlara değil hakaret yaptıklarını inkar bile affedilemez. Ancak başka başka bir ceza yöntemi olmalı kurunun yanında yaşı da yakmak zihniyeti basitçedir. Youtube hiçbirşey ve herşey olabilir bu önemli değil, önemli olan ceza yöntemidir. basitçe düşünce sarfetmeden yapılan cezalama şekli. ancak bizim ülkeye yakışır. o densizlere şahsi olarak hadlerini bildirmek ve layık oldukları şekilde cezalandırmaktır gönülden geçen ama nerede kime anlatacaksın.

Adsız dedi ki...

Tmm Beyler Atatürke Yapılan Saygısızlık bize olmus oluo ama sucsuz olanların günahı ne buna bi çözüm bulun bu ne yaff zırt pırt kapatılmaz

Adsız dedi ki...

izleyen yine izliyr videoyu ..sadece türkiyeyi kapsayan bi site değil ki bu youtube..olan garibe oluyr:)biz izleyemiyrz hiçbişi..bu siteye girememekle ordaki herşeyden habersiz kalan bizleriz..asıl ceza siteye değil bizlere geldi

serhat dedi ki...

lütfen açılsınsın yeter artık.you tube demek insanı güldürmek demektir.atatürkü seviyoruz ama youtubenin kapanmasını istemiyoruz.allahınızı seviyosanız açın youtubeyi ve ömür boyu yasaklamayın

Adsız dedi ki...

bu saçmalıktan başka bişi diil.bi kişinin aptallığını nedense bütün bir toplum çekmek durumunda kalıyor. bu ülkenin birlik ve beraberliğini bozucak her türlü eylemin bende karşısındayım.youtube da hep kötü şeyler yayımlanmıyor vatan ve millet lehine güzel şeylerde yapılıyor.bu kendini bilmezlere verin cezasını gitsin...yazık yaaa

Adsız dedi ki...

atatürkü çok seviyorum o olmasa biz de olmazdık fakat bunu youtube'u kapatarak değilde farklı yollardan cezalandırsalar daha mantıklı olur bence...

Adsız dedi ki...

youtube nşn ne zaman açılabileceği hakkında bilgisi olan varsa lütfen bizimle paylaşsın :)

lionilker dedi ki...

Ulu Önder ATATÜRK bu gün hayatta olsaydı şüphesiz o da özgürlüğümüzün elimizden alınmasını istemezdi ama suda bi gerçek sanırım bu videolar var die engellenmedi bu site bunun pekiala başka yöntemleride var mesela ben bi vatandaş olarak aklıma gelen bikaç örneği söyleyeyim yayıncı siteyi mahkemeye verip ilgili videoları yayından kaldırtabilir veya sitenin erişimi yerine videonun gösterildiği linki engelleye bilir gibi bikaç zözüm var ama asıl çözüm ne biliyomusunuz o videoyu koyanlara inat o videoları görmemezlikten gelip "hayır öyle diil biz gerçekleri biliyoruz"demeliydik ağlayarak düşman sevindirmemeliydik yani Ulu Önder ATATÜRK hayatta olsaysı bunları söylerdi ben ATAMI tanıyorum onun bedeni ölmüş olabilir ama fikirleri yaptıkları hiçbirzaman ÖLMEYECEKTİR istediğiniz videoyu koyun istediğiniz siteyi engelleyin bunu hiçbirşey değiştiremez.Bağzen susmak herşeyi anlatır SUSUYORUM....

Adsız dedi ki...

yha youtube acılsın artık yha gerçii bazı arkadasllara katılıorum int. youtube demek diil ama şarkı dinliodukk ....!

beyza dedi ki...

arkadaşlar isterseniz youtube açılmasın çünkü googleye girin ktunnel yazın 1. tıklayın ordaki boşlukta youtube yzaıyosa direk entere tıklayın yazmıyosa http://www.YouTube.com yzaın entere basın

Adsız dedi ki...

ben cok sevındım kapanmasına umarım bırdahada acılmaz ben bır arkadasımı kaybettım o pis site yuzunden ya daha yararlı yerler var o bır cahıllık yaptı ve hayatına mal oldu onun hesabını kım verecek pekı gerı getıre bılırmıyız hayır ama boyle sıtelerı kapata bılrım bırdahada acılmamak uzere ALLAHA KUFUR EDIYOLAR PEYGAMBERE KUFUR EDIYOLAR ATAMIZA KUFUR EDIYOLAR YERI GELDIGI ZAMN BIZ MILLIYETCIYIZ ATATURKCUYUZ SOYLEYIZ BOYLEYIZ YA YAPMAYIN ALLAH ASKINA KAPANSIN GITSIN VE BIDAHADA ACILMASIN DİLERİM RABBIMDEN BIRDAHA ACILMASIN KANPANYA BASLATICAM BURDA IMZA TOPLICAM HERSEY YAPICAM ACILMASIN DIYE YAPICAM MUTLAKA ACILMAMASI ICIN ELIMDEN GELEN HERSEYI YAPICAM...

Adsız dedi ki...

ÖNEMLİİİİ evet bende cok sevindim kapatılmasına ama tek birsey için üzüldum sahada ölen bir futbolcunun videosu vardı arkasında kuran-ı kerim sesleri vardı o videoyu baska yerde bulamıyorum azrail böyle can alır diye baslığı vardı izleyenler olmuştur ve ben o videoyu arıyorum kuran okuyan hafızın sesi beni mEst etti nerde bulabilirim başka bilen varsa soylesin ne olur o videonun gittiğine çok uzuldum sadece ve daha birkaç ibret verici video daha vardı neyse bana yardımcı olursanız sevinirim izleyen olduysa teşekkur şimdiden

Adsız dedi ki...

aramızda iyi bir hacker varsa su you tubeyi cokertsin de belki bu kapatma davaları biter youtubede bir nefes alır

Adsız dedi ki...

Ne demek internet youtube mu? Bi bakın isterseniz dünyada hangi ülkelerde youtube yasak? Yasaklamam çözüm. Ben de Atatürk'e edilen hakaretlere sonuna kadar karşıyım ama engellemek çözüm değil. Onu engellersen başka yere yaparlar ve amaçları da zaten engelletip bize eziyet etmek. Bence sizin düşünme tarzınız yanlış.
BIRAKIN BU ORTAÇAĞ ZİHNİYETİNİ.

Adsız dedi ki...

youtube adammı ya kardeşim youtubeu youtube bizz kullanıcılarız neden Türk video sitelerinin kullanmıoruz nie bağımlıyız youtubea anlamıorum
bence kapansın asla açılmasın

Adsız dedi ki...

ya of bu kadra saçmalık olmaz ya! açılsın artık başkaların suçunu biz neden çekiyoruz okey atatürke saygısızlık yapıldı gidin o kişiyi bulun verin cezasını ama açılsın artık ya lütfennnnnnnnn

Adsız dedi ki...

ya youtube kapatarak elinize ne geçecek eğer bir ceza verilmesi gerekiyorsa boyle bir video yayınlayan kişileri bulup onları cezalandırmalılılar. bence yapılan bu uygulama tamamen yanlış.

Adsız dedi ki...

isimsizin biri demişki açılmaması için imza topluyacam elimden geleni yapacam. bende diyorum ki yapki bundan sonraki hayatı engelli olarak yaşayasın

Adsız dedi ki...

arkadaşlar youtube Türkiye'de kapatıldığı zaman hem youtube yöneticileri hem de youtube un sahibi google yöneticileri olaya tepki göstermeyi biliyorlarda bu videoları siteye eklerken bunları düşünmüyorlarmı? bence bunları ekleyenleri bulmak masalları yerine bu videolar hiç yayınlanmasın böylece hem atamıza veya bizim için önemli başka değerlere saygısızlık yapılmaz hem de bu site kapatılarak başkalarının cezası tüm izleyenlere mâl edilmez

Adsız dedi ki...

bu haberin tamamı linkte bence youtube açılmalııııııı

http://www.ntvmsnbc.com/news/448900.asp#storyContinues

Adsız dedi ki...

youtube nin kapatılmasına sadece gülüyorum.)) Allah m sen akıl wer...

müge dedi ki...

aynen arkadaşlar atamıza yapılan lanetli bişi,igrenç bişi ve bunu yapanı binlerce kez lanetliyorum.youtube'nin kapatılmasıyla sorunun çözülmesimi demek oluyo asıl bunu yapanı bulsunlar.tabii işlerine gelmiyo oturdukları yerden aptalca cezaları koyuyolar önümüze. bu ülkede gerçekten hukuk olsun adalet olsun hiç bişi yok.youtubenin acılıp açılmaması umrumda bile degil sadece bu yapılana üzülüyorum.ve bunun üstüne düşmemelerine.

Adsız dedi ki...

BEN SADECE BİR SORU SORACAM YOUTUBENDEN MUZİK İNDİRMEK SUÇ MU GEÇEN GÜN 120 KİŞİ MÜZİK İNDİRMEDEN GÖZ ALTINA ALINMIŞ YOUTUBEDEB MUZİK İNDİRMENİN BİR SAKINCASI VARMI LUTFEN CVB YAZIN

Adsız dedi ki...

benim için farketmez

Adsız dedi ki...

açılması lazım kapamak gibi bir saçmalık olmamalı o zaman videoyu silin böyle tüm halkı zor durumda bırakmak oldukça yanlış